Jadłospis low carb

Będąc na diecie low carb musisz się dowiedzieć, co można jeść a czego nie wypada wcale ruszać. Sprawdź co jeść, by bardzo szybko schudnąć!

Zażywanie poniższych wyrobów przybliży Cię do osiągnięcia wymarzonej wagi oraz pięknej sylwetki, o której marzy każda osoba z nadwagą.

Chcielibyśmy przedstawić teraz produkty, które należy jeść, aby stracić na wadze. Oto one: (więcej…)

Wady i zalety diety redukcyjnej

Logiczną rzeczą jest, aby dowiedzieć się jeszcze przed skorzystaniem z diety, co ona nam zaoferuje oraz jakie negatywne cechy posiada. Zapoznaj się z wadami i zaletami diety low carb.

Dieta low carb nie jest przeznaczona dla wszystkich osób, ze względu na różnorodność organizmów nie każdy ją toleruje i przyjmuje w pozytywny sposób. Jest ona mimo wszystko bezpieczna i zalecana wśród lekarzy. (więcej…)

Low carb – efekty diety

Efekty to rzecz oczekiwana najbardziej przez każdego, nie da się tego ukryć. Tylko od Ciebie zależy, czy efekty zobaczysz szybciej czy później. Bądź systematyczny i konsekwentny, a smukła sylwetka sama do Ciebie przyjdzie!

Pierwsze efekty prawdopodobnie zobaczysz tuż po tygodniu. Prawdopodobnie, ponieważ każdy organizm jest inny i inaczej reaguje, a co za tym idzie posiada inny metabolizm i różną przemianę materii. Większość udokumentowanych przypadków odsłania pierwsze plusy diety po 6-7 dniach. Jest to rewelacyjny czas, wręcz niemożliwy do uwierzenia. (więcej…)

Ćwiczenia fizyczne na diecie

Dieta low carb jest tak skonstruowana, że nie wymaga nadmiernego ruchu fizycznego od osoby, która ją przestrzega. Należy jednak pamiętać, że codzienne ćwiczenia pomogą w osiągnięciu lepszych rezultatów oraz uchronią od chorób związanych z kręgosłupem.

Bieganie jest dobrym sposobem na swego rodzaju odpoczynek umysłu. Pozwala nie tylko zapomnieć o problemach ale także przyczynić się do zniewalających efektów.

Aby końcowy wynik diety był jeszcze lepszy, warto poświęcić chociaż 30 minut dziennie na ćwiczenia wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej. W zależności od możliwości, zarówno czasowych jak i fizycznych proponujemy wykonywanie różnych treningów. Nawet proste rozciąganie ciała jest w stanie zmienić reakcję organizmu na dietę.

Przykładowe ćwiczenia : (więcej…)

Początki na diecie low carb

Najtrudniejsze pytanie jakie możemy sobie sami zadać, to jak zacząć dietę? Nic prostszego! Nie należy zostawiać decyzji wyboru do dnia kolejnego, ponieważ prędzej czy później przestaniemy się interesować dietą low carb.

Decyzja powinna być podjęta od razu, efekty również przyjdą „od razu”. Na początek proponujemy zapoznać się z listą dozwolonych i zabronionych produktów. Lista ta będzie dominowała w codziennym życiu żywieniowym i należy ją bezwzględnie przestrzegać. (więcej…)

Redukcyjna dieta low carb

Dieta low carb jest jedną z kilkunastu diet redukcyjnych. Jest ona co raz częściej wdrażana do codziennego dziennika odżywiania. Sama nazwa przetłumaczona dosłownie oznacza „mało węglowodanów”. I w taki sposób można jednym zdaniem ją opisać.

Polega ona na dostarczaniu do organizmu człowieka minimalnej liczby węglowodanów określanej liczbą 100 gramów. Ze wszystkich odmian carb’owych diet, to właśnie low carb odpowiada za niesamowite i szybkie efekty! (więcej…)