Jadłospis low carb

Będąc na diecie low carb musisz się dowiedzieć, co można jeść a czego nie wypada wcale ruszać. Sprawdź co jeść, by bardzo szybko schudnąć!

Zażywanie poniższych wyrobów przybliży Cię do osiągnięcia wymarzonej wagi oraz pięknej sylwetki, o której marzy każda osoba z nadwagą.

Chcielibyśmy przedstawić teraz produkty, które należy jeść, aby stracić na wadze. Oto one:

  • ryby
  • mięso
  • jaja
  • nabiał
  • brązowy makaron
  • ser żółty
  • parówki
  • konserwy
  • jogurty
  • mleko
  • orzechy
  • olej rzepakowy
  • oliwki
  • słonecznik
  • ryby bogate w Omega-3: makrela, łosoś, śledź.
  • od czasu do czasu ciemne pieczywo

Warto unikać produktów takich jak: ziemniaki, chleb czy normalne makarony i ryż, ponieważ zawierają one spore ilości węglowodanów, które nie są sprzyjające procesowi chudnięcia.Jeśli dietę low carb traktujemy jako dietę masową, należy przyjmować węglowodany w ilościach od 100 do 150g. W przypadku redukcji liczba ta zmniejsza się do 70-100g.

PRZYKŁADOWE DANIA

  • pierś kurczaka w sosie ziołowym z fasolą
  • jajecznica lub jajka na twardo
  • serniki różnego rodzaju
  • ryba z puszki z warzywami

Po wysiłku fizycznym zalecane jest spożycie dwóch bananów lub shake’a z odżywki białkowej (jeśli posiadasz w swojej kuchni).

4 myśli na temat “Jadłospis low carb”

  1. „Po wysiłku fizycznym zalecane jest spożycie dwóch bananów lub shake’a z odżywki białkowej (jeśli posiadasz w swojej kuchni).”

    Najlepiej to te banany popić tym shake’m,przecież banany to węgle a odżywka białkowa to białko,więc nie można jednego zastępować drugim.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>