Jadłospis low carb

Będąc na diecie low carb musisz się dowiedzieć, co można jeść a czego nie wypada wcale ruszać. Sprawdź co jeść, by bardzo szybko schudnąć!

Zażywanie poniższych wyrobów przybliży Cię do osiągnięcia wymarzonej wagi oraz pięknej sylwetki, o której marzy każda osoba z nadwagą.

Chcielibyśmy przedstawić teraz produkty, które należy jeść, aby stracić na wadze. Oto one:

  • ryby
  • mięso
  • jaja
  • nabiał
  • brązowy makaron
  • ser żółty
  • parówki
  • konserwy
  • jogurty
  • mleko
  • orzechy
  • olej rzepakowy
  • oliwki
  • słonecznik
  • ryby bogate w Omega-3: makrela, łosoś, śledź.
  • od czasu do czasu ciemne pieczywo

Warto unikać produktów takich jak: ziemniaki, chleb czy normalne makarony i ryż, ponieważ zawierają one spore ilości węglowodanów, które nie są sprzyjające procesowi chudnięcia.Jeśli dietę low carb traktujemy jako dietę masową, należy przyjmować węglowodany w ilościach od 100 do 150g. W przypadku redukcji liczba ta zmniejsza się do 70-100g.

PRZYKŁADOWE DANIA

  • pierś kurczaka w sosie ziołowym z fasolą
  • jajecznica lub jajka na twardo
  • serniki różnego rodzaju
  • ryba z puszki z warzywami

Po wysiłku fizycznym zalecane jest spożycie dwóch bananów lub shake’a z odżywki białkowej (jeśli posiadasz w swojej kuchni).

Komentarzy: 4

  1. Marta 2 lutego 2013 at 12:26 pm Reply

    Czekam na więcej przykładów menu!

  2. Krzysiek 4 lutego 2013 at 11:21 am Reply

    „Po wysiłku fizycznym zalecane jest spożycie dwóch bananów lub shake’a z odżywki białkowej (jeśli posiadasz w swojej kuchni).”

    Najlepiej to te banany popić tym shake’m,przecież banany to węgle a odżywka białkowa to białko,więc nie można jednego zastępować drugim.

  3. Jaro 8 lutego 2013 at 5:05 pm Reply

    Świetnie zgłębiony temat, a sam post daje dużo do myślenia. Czekam na jakieś nowości na blogu!

  4. Przemcio 28 marca 2013 at 7:53 pm Reply

    Dajcie jeszcze ze dwa-trzy jadłospisy to będzie super!
    Widziałem, że na fejsbuku też ktoś o to prosił.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *